بهمن ۱۲، ۱۳۸۹

گزارش: اختلال در خطوط تلفن همراه نیکشهر


            
اختلال در خطوط تلفن ثابت و همراه شهرستان نیکشهر تشدید یافت
           
    
با تشدید اختلال خطوط تلفن ثابت و همراه در شهرستان نیکشهر موجی از نارضایتی  در میان مردم این شهرستان بوجود آمده است.
به گزارش روزدرآ: مشکل اختلال در تلفن ثابت و بخصوص همراه در شهرستان نیکشهر مشکلی دیرینه است که مردم شهرستان با آن مواجه هستند ،این مشکل زمانی تشدید یافت که اداره مخابرات شهرستان اقدام به گسترش دامنه گیرنده های خطوط تلفن همراه در سطح روستاهای شهرستان نمود.
این در حالی است که افزایش آنتن دهی به اکثر روستاهای شهرستان بدون نصب هیچگونه  گیرنده یا دکلی انجام پذیرفته و این امر فقط از طریق گیرنده های قبلی تلفن های روستایی صورت گرفته است.
 مردم شهرستان نیکشهر می گویند مشکل خطوط تلفن همراه و ثابت در این شهرستان مشکلی دیرینه است که با گسترش سطح آنتن دهی تلفن همراه به روستاها وضعییت حاد شده است.
علی که خود را دانشجو معرفی می کند می گوید:وضعیت بوجود آمده به شکلی است که مکالمه با تلفن همراه به سختی صورت می گیرد یا گرفتن شماره با این تلفن ها دشوار است.
به گفته وی نبود گیرنده کافی یا قدرتمند در سطح شهرستان،گسترش دامنه آنتن دهی به روستاها بدون نصب دکل از طریق گیرنده های تلفن سیار روستایی و اجرای کارشناسی نشده این طرح از مهمترین دلایل وضعیت بوجود آمده است.
پیربخش دیگر شهروند نیکشهری مشکل پیش آمده تلفن های همراه را بغرنج دانست و افزود: از دیرباز با مشکلی به نام اختلال در خطوط تلفن همراه مواجه بودیم اما تا این اندازه سابقه نداشته است.
یکی از بازنشستگان فرهنگی نیز خواستار بهبود هر چه سریعتر وضعیت تلفن ها شد و افزود: در حال حاضر بود و نبود تلفن همراه برای ما فرقی ندارد چرا که با این وضعیت قادر به استفاده از تلفن نیستیم.
رئیسی ادامه داد: استفاده از تلفن همراه جهت اکثر مردم امری ضروری است و بدون استفاده از این وسیله مهم ارتباطی، امورات روزانه به کندی انجام می پذیرد.
به گفته احمد با گسترش سطح گیرنده های تلفن همراه در روستاها نه تنها آنتن دهی تلفن همراه وضعیت مطلوبی به خود نگرفته بلکه باعث ایجاد اختلال در شبکه تلفن های سیار روستایی شده است.
یکی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت در شهرستان نیز معتقد است که وضعیت اینترنت نیز مشکل مشابهی دارد و روزانه چندین بار در شبکه اینترنت اختلال ایجاد می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر